corporated identity
corporated identity [kóporejted ajden-; angl.] — jednotná prezentácia inštitúcie na verejnosti, ktorej cieľom je spoľahlivá identifikácia (firmy, značky tovaru) a jej nezameniteľnosť (jednotný imidž) s inou inštitúciou. Ako súčasť public relations sa usiluje o vytvorenie pozitívnych vzťahov medzi firmou (jej podnikovou filozofiou, stratégiou) a verejnosťou.
Corporated identity tvoria:
corporate design — jednotný vizuálny štýl (značka, logo, písmo, farba);
corporate communications — jednotná komunikácia (vizuálna komunikácia, public relations, human relations a i.);
corporate culture — podniková kultúra (spôsoby rokovania, zásady riadenia).
corporated identity [kóporejted ajden-; angl.] — jednotná prezentácia inštitúcie na verejnosti, ktorej cieľom je spoľahlivá identifikácia (firmy, značky tovaru) a jej nezameniteľnosť (jednotný imidž) s inou inštitúciou. Ako súčasť public relations sa usiluje o vytvorenie pozitívnych vzťahov medzi firmou (jej podnikovou filozofiou, stratégiou) a verejnosťou.
Corporated identity tvoria:
corporate design — jednotný vizuálny štýl (značka, logo, písmo, farba);
corporate communications — jednotná komunikácia (vizuálna komunikácia, public relations, human relations a i.);
corporate culture — podniková kultúra (spôsoby rokovania, zásady riadenia).